God Jul!

God Jul på er alla!
Hoppas ni har haft en bra julafton!

Jag har haft en helt undrbar dag.
Barnen är nöjda jag och älsklingen är nöjda :)

Kommer komma lite bilder från julafton sen.
Ska ju även åka och fira jul med pappa imorgon så ska ta lite kort då med :)

Fick en ny perkulator idag av svärmor och svärfar.
Då leffan eldade upp min gamla :(

Men dom var så snälla och köpte en i julklapp åt oss =)

Fick ett fotbad och manikyr och pedikyr set av min underbara man ,
Lite pengar och lotter fick vi med :)

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och njuta med familjen i soffan.
Eller ialf min man och Linn,
Medans Rasmus och Denice leker med sina klappar och lilla Stephanie sover,
Som äntligen blivit av med sin feber.

Ha en bra kväll Kram på er mina nära och kära
God Jul igen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Mysigt det låter :)

Skönt att lillsnöppa är frisk igen och att ni haft det trevligt :)

Vi ses i morron igen!

Kram

2010-12-24 @ 23:15:16
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0