Gott nytt år!

Nu är det snart ett nytt år!
Får hoppas att det nya året blir bättre än det gamla.

Att det blir lite bättre i tillvaron.
Och att älsklingens utbildning går bra och att han får sig ett jobb efter den.

Håller på att baka bröd så här på nyårsaftons förmiddagen :)
Ska bli gott med lite nybakat bröd sen ;)

Älsklingen ska snart åka och hämta Linn och jag ska ta mig en dusch.

Har tvättat två maskiner med tvätt och satt igång diskmaskinen.
Har hunnit med mycket idag redan.

Och så har man feber också!
Är inte roligt att hålla igång när man har feber.
Men vad gör man inte.
Man måste ju när man har barn.

Eller jag gör det ialf ;)


Ha en bra kväll och önskar er mina vänner ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

'gott Nytt År

2010-12-31 @ 13:40:09
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0