HJÄLP!

Varför ska allt gå emot en?
Kan man aldrig få andas ut och må bra?
Slippa oroa sig för det ska gå?

Kan inte min familj få ett break någon gång?

Nog om det.

Har vart duktig och sökt lite jobb idag :)
Har väl sökt 4 ialf.
Lite duktigt av mig.
Kan ju inte jobba så mycket sen men ska försöka så gott jag kan.

Hoppas på positiva svar för min syster med
Och att det händer något snabbt.

Så det blir till det positiva sen :)

Någon som har ett bra förslag på vart man kan söka jobb?
Så var inte rädda att skriva till mig.
Gör nästan vad som helst just nu för att få komma ut och jobba lite.

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad är det nu som går emot dig?

2010-12-29 @ 15:32:53
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

hoppas det lugnar ned sig vad so, än är jobbigt. aldrig kul och håller tummen för din syster med =)

2010-12-29 @ 16:43:13
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0