Min nya blogg!

Ja jag skaffade en ny blogg.
Vet inte varför men det blev så!


Har lärt mig att världen aldrig kommer att bli bra!
Finns folk som är över 25 år och som har barn som fortfarande beter sig som 6 åringar.
Och kallar folk för fetto!!

Skulle du kalla dina barn för fetto om dom blir stora som lite äldre?

Tror inte du skulle tycka att det var så roligt! Eller hur?

Du lär dina barn att det är ok att säga slagord till folk!
Du lär dom inte vad som är rätt eller fel!

Jag kan inte förstå hur man kan göra som du gör!!!!
Skulle dom säga fetto åt någon på stan så kan ju inte du säga att tyst så säger man inte.
För DU deras mamma säger så till folk.

Du lär dina barn att bli mobbare.
Fast det är väl det du vill.

För du är ju en själv på sätt och vis eftersom du använder sådana ord mot folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0