Rean!

Som tur var slapp jag gå på Ikano idag!
Vi gick i leksaksaffärerna på utsidan av ikea :)

Min lilla Denice köpte en brödrost med Hello kitty och en elvisp med Hello Kitty med såklart ;)

Rasmus köpte en polishelikopter och en polis trehjuling.

Stephanie köpte en klänning med Hello Kitty och ett par Uggs ;)
Och så självklart den här


Massor med kartonger runt omkring efter att nican slet upp sina saker :)
I bakrunden har ni även Julklappen Stephanie fick.
Jätterolig enligt henne  och lilla Denice haha

Nican byter nog bort sin skrållan docka mot den där leksaken snart hihi.


Här är min fina Rasmus på julafton.
Med en halvt demolerad gran då katten använder den som ett klätterträd :(


Min lilla Stephanie på juldagen trött efter bara ca en timme hemma hos morfar. hihi
Men hon vart gladare och piggare efter denna sovstund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0