Städning!

Har inte blivit klar med städningen,
men en bra bit på väg ska dammsuga och torka golv imorgon sen är jag klar!

Tog en stor städning det är särför jag inte hunnit klart :)
Tråkigt men så skönt när det är klart.

Dammsuger ju och torkar golv minst 2 ggr i veckan eller ska det ialf.
Torkningen kke inte sker varje gång men försöker.
Beror ju på hur mycket man hinner med.
Och hur barnen är.

Imorgon ska ju ialf Rasmus leka med en klasskompis så då har jag en unge mindre att passa upp på hela tiden

För det är ju så att när man gör något så ska ju barnen ha hjälp med allt.
Men när man har tråkigt och vill göra något med dom så har inte dom tid ;)

Pratar man i telen så tjatar dom på en, men när man inte pratar i telen så syns dom inte till.

Lustig det där med barn tycker jag.
Men barn ska ju vara barn.


Inte bli vuxna allt för tidigt men ändå inte bli hämmade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0