Tillbax

Nu är jag tillbax!
Har varit väldigt hektiskt ett tag med jobb, skola och familjen.
Har haft det lite jobbigt med min stora flicka.
Och jag känner att jag inte får någon som helst hjälp.
Förutom från familjen då!
Men det finns ju övriga som skulle kunna backa upp en lite..

Jaja men så är väl livet..
Tycker bara att man skulle kunna sätta sig in i situationen som man själv vart i och försöka engagera sig lite.

Men tänker inte ödsla tid och energi mer på att försöka få folk till att förstå att det är inte bara de som finnns
på denna jord utan många många fler..

Ha en bra dag pöss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fattar inte heller...vilka jävla idioter det finns! FY FAN säger jag bara!

Jag finns alltid här för prinsessan <3

Kram

2011-04-15 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0