Jobbar helg.

Lediga idag allihopa.
Mina pojkar är på bio.
Och kollar på bilar 2..
Skulle jag med vilja se men jag lät grabbarna gå :)

Min lilla son har det väldigt jobbigt just nu så kände att han behövde sin "pappa"
Och det tror jag han uppskattar.
Eller de båda två uppskattar nog det.

Imorgon och söndag är det jobb.
Även måndag.
Sen är jag ledig tills fredag och jobbar hela helgen igen.

Kommer bli jobbigt men det är rätt skönt att komma hemifrån lite :)

Då längtar man ju faktiskt väldig mycket efter både barn och sin man på ett helt annat sätt.

Det tråkiga är att man missar massor med barnen på helgen som man skulle vilja göra med dom.

Men jag har ju hela livet på mig. Till skillnad mot vissa andra som inte ens VILL träffa sina barn.

Fattar inte att man kan göra sina barn så illa.

Du förstör barnen totalt när du säger så som du gör.
Och det är jag som får plocka upp delarna efter dig.

Men jag vet att mina barn tycker om mig.
Det kan ju inte direkt du säga.
MEn det är väl bara du nöjd med.

Men tyvärr så är det du som förlorar i slutändan!

You´r lost

Resten av er ha en bra dag

Kramen


Kommentarer
Postat av: Sussie

Barnen har det SÅÅÅÅ mycket bättre utan den där skiten!

Men nu när barnen vet hur det ligger till så tycker jag inte HAN ska kunna komma tillbaka och låtsas som ingenting och så efter ett tag göra samma sak igen mot dom...

De har det bättre utan "denna där"!

Henke finns och JAG finns för dom ALLTID!!!

Mer än vad man kan säga om "denna där"

Kram

2011-08-05 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0