Lediga veckan?

Skulle vart ledig hela den här veckan!

Men nej då!

Ska jobba imorgon 12-20 och lördag 8,3-14.
Skulle igentligen jobbat till halv nio på lördag kväll, men jag kan inte jobba hela dagen.
Ska ju på kalas hos pappa och sen lovat barnen att ta en sväng till stan på kvällen.

Blir även stan på fredag både dag och på kvällen.
Måste hitta present till pappa på dagen och så är det ju rix fm på kvällen.
Och det vill ju barnen så gärna gå på :)

och lördag är det ju Petter, September och orup tror jag på kvällen.
Så det vill dom ju med se!!!

Tror det mest är karusellerna som lockar men jag tycker det är kul att vi kommer ut lite :D

Ska strax gå och hämta min lilla flicka på dagis.

hon är så stolt över sin nya vagn vi hämtade ut igår.



Hon älskar sin nya fina Hello kitty vagn :)

Ha en bra dag måste dra.
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0