Måste man inte?

Jag som mamma är skyldig att se till att mina barn har bra kontakt med sin far!
Men har inte han skyldighet att hålla kontakt med sina barn då?

Och framför allt..
Har inte han skyldighet att se ge mig hans nummer??

Jag skickar med min son hans mobil för att jag ska få tag på honom.
Men är det inte pappans skyldighet att jag har hans med.

För han måste ju ha mitt..
det är väl inte meningen att det bara är jag som har skyldigheter...
EllEr????


I veckan blir det möblering och röjning.
Om jag bara orkar jag är ju sjuk. .

ska göra om ett rum till datarum tills stephanie är stor nog att sova i eget rum..

nu blir det snart att kolla på hur många lingon finns det i världen med barnen :)

Ska bli roligt.
Jag har ju redan sett den och barnen är jätteglada över att vi ska se den!

kramen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tycker det var jävligt dålig stil av C att säga till Rasmus att han ska ringa och sen skiter i det och sen inte svarar när Rasmus försöker få tag på sin pappa...

Tycker faktiskt du ska ringa familjerätten och fråga om du MÅSTE lämna bort Rasmus dit när du inte ens har pappans nummer...

JAG skulle ALDRIG lämna bort barnen om jag inte kunde nå dom om det skulle vara nånting! Det är inte meningen att Rasmus ska ha med sig sin mobil varenda gång...tänk om Rasmus glömmer den...hur får du tag på honom då???

Nej! Ring familjerätten säger jag!

2011-08-29 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0