oj!

Oj vad mycket läsare det har blovit helt plötsligt!

Så kul :D

Roligt när ens  blogg kan intressera så många läsare!!

Idag har varit en lugn dag.
Ligger ju hemma sjuk, så finns inte så mycket att göra.

Barnen har nyss kommit hem från skolan.
Min älskade Man åkte och hämta dom med bilen så de slapp cykla i regnet.
Sen var det bara för älsklingen att ta sig till jobbet.
JObbar kväll idag, och kke resten av veckan.

Jag blir nog hemma både imorgon och torsdag från jobbet.
Vill inte gå dit och smitta ner folket.

Min son är så stolt att han fick sin första matteläxa igår :)
Haha tänk om en annan skulle vara glad för det ;)

Kolla på hur många lingon finns det i världen med barnen igår.

Dom satt som fastklistrade framför tv:n och Båda började stortjuta i filmen.
Den är ju lite sorlig ...

Men dom var så gulliga båda två.
Dom tycker ju om människor med lite handikapp.
Tycker det är skönt att ha två barn som är så gulliga och även hjälper sånna människor.

Som Denice i midsommras..
Hjälpte Henkan att dricka tar bara hans glas med sugrör mot hans mun "här är du törstig" :DD

Så underbara barn jag har <3<3

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0