Tur att vi har dig!

Det är sån tur att jag och barnen har Leffan!
Utan honom hade inte jag kunnat jobba som jag gör!

Jobbar tre helger av fyra i augusti.
Och eftersom att barnen inte kan vara på fritis helger så får ju Leffan ha alla.
Även dom som inte är hans.

Barnen skulle ha åkt till deras far i helgen,
Men nej då som vanligt blev det ju inte så!

Var viktigare att fira med sin nya!
Barnen bryr sig inte så mycket längre.
Dom börjar bli vana..

Men det är så skönt att mina barn går så bra ihop med MIN man och att MIN man vill ha dom när jag jobbar.
Till skillnad från ANDRA..

Tycker att moderkänslor borde finnas lite men nej tydligen inte.

Brukar vara så att det är männen som inte klarar att ha andras barn.
Men inte i det fallet vi är i!

På torsdag börjar skolan.
Och jag är ledig hela veckan :)

KKE ialf får se om de ringer in en...

Ha en bra dag där ute
Kramen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Helt sjukt att de inte bryr sig...ännu sjukare att HAN inte ens kan höra av sig till sina egna barn!!!

Helt jävla sinnessjukt!

Men de är sjuka jävla idioter!!!



Barnen har en hel FAMILJ som älskar dom över allt annat! De behöver inte 2 personer som inte ens kan ge dom en chans!

2011-08-15 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0