Vad ska man säga?

Vad är skillnaden på folk och folk?

Man väljer ju det liv man har!
Man ger sig in i det man själv vill!

Man kan inte kasta bort några så värdefulla saker i sitt liv!

JAG KAN DET DÅ INTE!!

Mina barn är allt för mig!
Mår så dåligt av sådanna personer som bara kastar bort det mest värdefulla man har.
Man sätter inte till  barn på jorden om man inte tänker ta hand om dom!

Man kan inte kasta bort dom som sopor!

Eller komma efter ett tag och tro att man får ta dom igen efter allt som sagts och gjorts.

Tänk er för innan ni skaffar barn.
Så ni vet att ni klarar av att ta hand om dom.
Och tänk er för vem ni gör det med.
Så ni inte gör det med någon som gör som en gjort mot mig.

För tyvärr drabbar det er antagligen med i slutändan då!

TÄNK PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0