Dan före dopparedan

Jaha imorgon är det julafton.
Sprang på ikano och köpte det sista idag!
Jag som lovat mig själv att vara klar i tid det här året. Oc slippa allt folk och rusningstrafik!
Men nej då måste alltid komma på att det är något som fattas.
Men nu är jag klar.

Och är väldigt nöjd med det som inhandlats åt barnen.
Och framför allt åt min älskling.
Ni ska få se en bild på det imorgon när han öppnar det :D

Imorgon bitti blir det lite bakning.
Och sen blir det att åka till svärmor och svärfar en sväng. Och de två stora barnen till sin far i några timmar.
Sedan hem för klapp öppning ;)

Hoppas ni alla har en trevlig lugn jul.
God jul på er alla mina vänner.
Många kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0