Det var den julen!

Julen är över för detta år!
Ganska glad är jag för det :)

Har varit en bra jul. Barnen vart nöjda.
Rasmus och Linn fick var sin ny mobil.
Så dom är nöjda :)

Själv fick jag jätte fina örhängen av min man och min älsklings parfym heiress eller hur den stavas ;)

Om några dagar är det nyår och det firas med min mamma och bror syster och min Emmie :D
Självklart min man och min minsta dotter med då.
De stora är hos sin far.

Imorgon är det jobb.
Ett kort pass 7-12.15 så hinner inte bli så jätte trött :)

Min man är nu ute på jour jobb igen och jag Sussie och barnen kollar på en värsting till syster 2. Stört skön film!

Hoppas ni har haft en bra jul. Och att ni kommer ha ett bra nyår.
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0