Helt slut!

Bara en dag kvar med dessa monster pass jag har haft nu i två dagar!

Jobbat 8-20 tisdag och onsdag. Har bara imorgon kvar!
Känns rätt gött.

Hinner ju inte träffa barnen något :(
Fredag har jag massa möten och julbord med ett av jobben!

Sen är jag ledig över helgen :D

Sitter just nu i min nya soffa "som jag älskar" och myser med min minsta tös.
Ska ta mig något att knapra på!
Är lite hungrig. Åt lunch vid 12. Så magen behöver något mer nu.

Barnen kan jag säga älskar soffan mer än mig <3


Kommentarer
Postat av: Sussie

Den ser jättemysig ut nu! :p

Den kommer jag sitta och slappa i i morron ;)

2011-12-07 @ 21:23:37
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0