LÅNG HELG!

Det har vart en lång helg.
Eller lång och lång men ensam.

Gubben har haft jour i helgen.
Och igår kväll vart han inringd till skägget eftersom det var översvämning.

Så vid 4 inatt kom han hem.
men han tog sig en liten sov morgon.
Så han var på jobbet halv 10 istället för 7.

Men tycker att han skulle fått varit ledig idag, eftersom att han jobbade hela natten.
Men inte!!

han har ju jour ikväll med.
Och så jobbar jag resten av veckan.
Så lär inte se varandra speciellt mycket.

Hoppas min soffa kommer idag.
Eller ialf att dom ringer och kollar när jag kan och vill ta emot den.

Vill bara ha hem den nu ju.

Ska blii så skönt att bli av med den gamla.

Hoppas ni får en kanon dag.
Ska jag ha med barnen som snart kommer hem från skolan.

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0