Ikea

Har vart på ikea och handlat lite idag.
Hittade inte tråden jag skulle ha men jag hittade den där pappa jobbar istället :)

Åkte till Prio 1 och hittade en ny matstol till Stephanie som jag inte kunde motstå!
En hokuspokus matstol :)
HAr alltid velat ha en till dom andra barnen men dom är så jäkla dyra!
MEn jag hittade  en för 50:- det ni ;)

Inget fel på den lite skitig bara.
Men Leffan ska sprej måla den rosa och så ska jag klä om sitsen i svart skin.
Den är helvit nu.

Så det blir en sväng till biltema imorgon och köpa sprej =)

Sydde ju gardiner förut men så började den där jä... symaskinen att krångla med mig.

Men ska ge mig på det igen här så snart barnen somnat.
Hade inte tålamod att hålla på förut när alla tre barn stod runt om mig och skulle pilla på allt.

Imrogon är hallen klar med.
Ska bli så skönt när allt är klart
Ska ju bara göra vårat rum och vardagsrummet själva sen.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0