Kalmar!

Sitter i kalmar med min bror min man och mina barn.
MAmma är och jobbar.
Hon jobbar natt men får träffa henne imorgon :)

PÅ lördag blir det en sväng ut till Christine och cenita :)

Den LILLA vovven ;)

<Ikväll har mina barn vart för jävliga.
Gör allt dom inte ska eller får.

Vägrar göra det man säger åt dom.
Gör allt tväremot.
MEn det är ju bara barn.

Fick en chock förut när jag fick ett mess från en gammal vän.
Kan säga att det var den sista jag trodde jag skulle få ett mess ifrån.
MEn tack för att du messade. Jag ska kolla upp det där!

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg och låt den snälla vara utan bråk och smutskastning.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha smutskastning har det varit så det räcker och blir över ändå ikväll men det är säkert inte slut än heller ska du se ;)

Hoppas ni har det bra där nere och att ni tar hand om broren! <3

2011-02-10 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0