Melodifestivalen!

Ikväll är melodifestivalen :D
Så mina barn har längtat efter det!

Har tjatat sen förra årets tog slut haha

Håller på att rensa ut massor med barnkläder som är för smått.
Tills imorgon så ska allt vara utrensat och klart.

Fått köket tapetaserat nu. Jätte fint vart det :)
På måndag blir det hallen som ska tapetseras om.



Kommer bli fint det med kan jag lova :)

Snart bär det av för att handla hem lite godis och snacks tills ikväll :)
Och kke även lite annat med då haha
men mest godis =)

ska försöka boka en tid för klippning på mig med skulle även behöva klippa Denice.
Men vet inte om hon skulle gå med på att sitta hos en frisör.
Hon sitter ju inte still när en annan klipper henne :(

Så vet inte om jag har lust att lägga dom pengarna på henne.
MEn skulle verkligen behövas kan jag lova!

En liten skämt bild på min lilla prinsessa Denice :)




Ja jag vet hon ser inte klok ut på den här bilden men den är lite rolig haha

Ha en bra lördagskväll.
För det ska jag ha med min STORA familj :)



Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahaha! Stackars lilla snöppa...hon ser helt uppblåst ut ju.

Måste komma nån dag och se hur fint ni fått det i alla rum :)

Jag skulle så gärna vilja se melodifestivalen med mina små Änglar ikväll :(

Ha en trevlig kväll!

Kram

2011-02-05 @ 12:30:07
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0