Sy gardiner!

Håller på att mäta ut tyg till gardiner.
Inte alltid det lättaste.
Tycker det är lättare att sy dom än klippa ut dom :)

Måste bara åka och köpa tråd.
Hade ingen i den färgen tydligen.

Så det är väl lika bra att göra det nu när jag äntligen tagit tag i att klippa dom.
Har ju haft det här tyget hur länge som helst, men inte blivit av att så dom.
Men nu fasiken ska det ske =) haha

Ska kolla på lite annat också men det får bli ett senare projekt :)
Lite längre fram.


Någon som kan tänka sig att låna ut en Medicinsk grundkurs bok åt mig eller sälja den för en skaplig peng?

Måste ha en nu när jag börjat läsa den kursen medans jag är mammaledig.
Så jag blir färdig uska någon gång :)

Ska nu försöka ta tag i tyget igen :)





Kommentarer
Postat av: Sussie

Är det tyget du fick av Christine eller vad det var?

Var ska ni ha dom??

2011-02-07 @ 10:51:31
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/
Postat av: maria

kul att sy! spännande, du får lägga ut bilder sen, fin bloggen är nu

2011-02-07 @ 18:26:20
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej

har inte kvar dina nr så jag hör av mej här. Såg att du och jag har samma mentor nu i vår, ska du på dom obligatoriska dagarna nu i vår på moa?

2011-02-10 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0