Trött!

NU LÄgger jag ner den här skiten!

Är så trött på all skitsnack kring bloggar.
Och folk som lägger sin näsa i blöt.
Och inte förstår eller misstolkar det folk skriver.

Är bra mycket bättre att ta det med personen i fråga öga mot öga!

Tycker det är synd att inte folk kan sluta prata om andra bakom deras ryggar.
'
Och att vissa måste snappa upp info om folk via folk som inte ens känner personen ifråga!

Lev ditt liv,  och skit i andra.

Jag GJORDE det rätta och bad om ursäkt till den som jag lagt mig i till.

Men dt visade sig att bara den personen var vuxen.
Aja jag gjorde det ialf via mail men personen ifråga vägra svara.

Och då kan inte jag göra mycket mer.
Ni andra som lägger näsan i blöt, kan lägga ner nu.
För det här var sista gången ni läser något här!

Och vill DU/ NI fortsätta prata skit. Så var så goda.
Men lyssna inte på allt runt omkring.
För ni får ju inte höra hela sanningen och abslolut bara höra ens version.

Ha ett bra liv.
Och sluta upp med dumheterna som att smutskasta folk.
För jag tror inte ni tycker det är kul att bli smutskastade själva!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Har HON eller DE skrivit nåt mer???

De lever på att smutskasta andra...det var det lägsta jag varit med om kan jag säga...aldrig varit med om några så LÅGA människor!

DE är inte vuxna...bara hoppas de inser det snart och iaf FÖRSÖKER växa upp!

2011-02-13 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0