Fredag

Nu är äntligen fredagen här igen :)

Älsklingen slutar klockan två idag :D
Ska bli skönt när han kommer hem och vi äntligen kan ta helg igen :)

Ska ut och kolla på en jacka till Denice sen bara innan vi kan ta helg ordentligt.

Inatt ska ialf nican sova hos sussie.
Rasmus vet jag inte än.
Han är ju i skolan så får fråga när han kommer hem.

Imorgon ska Denice på kalas.
Så får åka och hämta henne och sedan ut och handla present åt tjejen hos ska till.
Roligt att hon hittar kompisar så snabbt!

Men mina barn har ju aldrig haft svårt att hitta nya kompisar.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det ska bli så kul att ha barna hos mig :)

Kul att de så gärna vill komma hit med :p känner mig lite omtyckt av dom

De är mina små Änglar och jag bara ÄLSKAR att ha dom hos mig <3

Jacka har jag ju redan köpt en till henne så får se om hon kan ha den annars kanske den finns i annan storlek på Ikano så ni kan byta den...

Kram

2011-01-21 @ 13:05:38
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/
Postat av: maria

kul att du och skrållan gillade jackan :D

2011-01-21 @ 15:58:32
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0