Fredag

Äntligen fredag!

Sista dagen innan helg.

Jag har varit vaken sen 4 i morse med Stephanie.
Försökt få henne att somna om men inte då!

Så barnen är hemma idag med.
Har inte sovit en blund sen 4, och nu när Stephanie äntligen somna precis nyss, så har ju barnen
själklart vaknat.
Så jag kan inte gå och sova en sväng!
Typiskt!!!!


Längtar tills älsklingen kommer hem och vi äntligen kan ta helg.
Barnen ska till deras pappa.
På ett sätt kan det bli rätt skönt.
Har haft dom i 4 helger i sträck nu.

Så både dom och jag behöver nog få komma ifrån varandra lite.
Och få ladda om batterierna lite.



Kommentarer
Postat av: Sussie

Meen! Jag vill ha barnen hos mig!!!

2011-01-14 @ 10:40:29
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0