Grattis min lilla prins :)

Idag blir min lilla prins 7 år!
Gud vad tiden går fort.

Dagen började med att väcka upp barnen och ge Rasmus sina presenter,
Sen iväg till skolan med honom.
Sedan gick jag och Denice hem en sväng och sen iväg till inskolning med henne på dagis.

Hem snabbt efter det och sen iväg för att hämta Rasmus i skolan.

Snart kommer sussie för att hämta barnen och ta dom ut på en liten utflykt :)

Det ser dom fram emot dom små liven :)

Ikväll blir det lite tårta :)

Den fixar  jag medans barnen är på utflykt.

Har fått både goda och dåliga nyheter idag!
Hoppas allt går bra!



Kommentarer
Postat av: maria

grattis Rasmus! hoppas han får en udnerbar dag lilllkiillen, eller stora killen är han ju nu

2011-01-11 @ 17:18:00
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0