Hoppas på det bättre :)

Fick ett väldigt roligt mail idag!
Får bara hoppas att det blir till det bättre :)

Har vart hos tandläkaren med Rasmus här på morgonen.
Och nu sitter Rasmus vid tv spelet och Denice och Stephanie sitter på golvet och leker.

Ska snart gå och sätta på lite kaffe till mig, och sedan kke se om lillan vill sova en stund

Imorgon blir min lilla kille 7 år
GUD vad tiden går fort.

Så imorgon när älsklingen kommer hem blir det väl ikano och köpa spel kan jag tänka mig haha

Idag ska vi väl städa lite igen.
Hade ju en storstädning i lördags men det är dags igen.

Förstår inte hur mycket skit det kommer fram hela tiden.

Ska ialf dammsuga, om bara min huvudvärk släpper någon gång.
Men det är därfor kaffet ska sättas på så kke det går över :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0