Min stor pojke!

Måndag och min älskling började sin veckas praktik imorse.
JObbar mellan 7-16 idag.

Den här veckan kommer han ju inte komma hem mycket tidigare som han gjorde förra veckan,
Men men det tar jag.
Barnen ska ju till skola och dagis.

Min stora pojke var så gullig imorse och ville gå själv till skolan med Sanna.

Tycker inte om det men det underlättar ju för mig ti, on och to när Denice ska till dagis.
För annars blir det ett himla springande.

Rasmus börjar klockan 10 över 8.
Sen hem för att Denice sen börjar klockan 9.
Tänker ju inte stå ute i 50 min och vänta på att Denice ska till dagis.
KKe någon gång men inte varje dag.

Hoppas den här veckan går fort.
Så det blir helg igen.
Helgerna är alldeles för korta.

Hinner inte med det man vill eller framför allt inte vila
upp sig som man skulle behöva.

Ha en bra måndag Kram


Kommentarer
Postat av: Sussie

Duktig han är som kan gå själ nu :) Det är ingen väg eller så han måste gå över??? Går Sanna i samma skola som Rasmus?

2011-01-17 @ 09:20:06
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0