Onsdag!

Idag ska Rasmus vara hemma från skolan.
HAr har feber.
Men det är ju typiskt att det kommer just idag!
När Nican ska på inskolning och så!

MEn men jag får gå med henne dit och hoppas på att jag får lämna henne en stund.
Så inte RAsmus behöver vara själv hemma så länge.

Vi ska ju ändå vara där i 1 timme och 45 min.
Vill inte att han är själv så länge hemma.


Men det hoppas jag att dom förstår!

Att gå upp imorse var inget kul alls!
Var väldigt segt och jobbigt.

Och sen när älsklingen åkte iväg vart det ännu jobbigare.
Trodde jag skulle bryta ihop.

Höll tillbaka mina tårar när han gick ut från dörren.
Vet inte varför men det har vart så mycket med allt nu ett tag!

Snart är det dags att se till att barnen får frukost innan man ska ge sig iväg till dagis.

Ha en bra dag KRam


Kommentarer
Postat av: maria

stackars rasmus! hoppas han kryar på sig snabbt så allt snart blir enklare för er när lillan går på dagis och rasmus i skolan. lite lugn och ro iaf!

2011-01-12 @ 08:55:35
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0