SJUK!

Har varit sjuk sedan kvällen innan nyårsafton.
Legat i feber.

Mår rätt ok på dagen men så fort kvällen kommer så är jag död.
Och just nu mår jag pyton.
Hoppas bara den ger sig idag.
Annars blir det att ringa vårdcentralen imorgon

Har haft en väldigt mysigt nyår.
Med min familj :)

Satt och körde lite buzz innan tolvslaget.
Rasmus och Denice fick en ps 3 av henke i julklapp.
Eller försenad julklapp hihi.
Och då fick dom buzz till :)
Skit kul.
Roligare än det vi hade till ps 2 an ialf ;)

Min bror är bara för gullig :)
Han skämmer ju inte bort mina barn eller så då ;)

Idag blir det att köra hem sussie och köra henke till stationen
Och sen bara hem och mysa lite grann.
Ha det bäst
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0