Söndag igen!

Hatar söndagar.
Alltid lika tråkigt när helgen är slut.

Har haft ett litet bråk med mina barns far idag!
Tycker inte om hans och hans tjejs tankesätt!

Börjar bli väldigt trött på att få ta hand om två förstörda barn som kommer hem från sin far varannan helg.
Dom har inte fått uppmärksamhet eller någon mat att tala om.
Men HAN och hans TJEJ äter fina middagar när barnen inte är där!

Denice brukar inte vilja åka till pappa men förra helgen ville hon det för att få känna på Tjejens mage
eftersom hon väntar barnens lillebror.
MEn nej hon hade för ont i magen för att Denice skulle kunna få känna på den.
Rasmus tyckte pappa bara brydde sig om henne.
Och även när hon inte är där då messar han bara eller pratar med henne i telen.
Och skiter i barnen.

Rasmus avgudar sin pappa annars men nu tycker han det är tråkigt där!

Rasmus har många gånger ringt till sin pappa gråtandes och sagt hur han känner men det brukar inte hjälpa. Förens Han själv insett vad han gjort fel (pappan alltså)
Ska det vara så att när man väntar barn med en tjej så ska man skita i dom man redan har?

Tycker det är så tråkigt att det ska behöva bli såhär!
Och att en tjej som väntar barn med en som redan har barn INTE accepterar dom han redan har!

Hon visar barnen klart och tydligt att hon inte vill ha dom där.
När till och med en 7 åring känner det .

Mina små älsklingar!
Förlåt att ni ska behöva ha det så här!
Älskar er min lilla prins Rasmus och min lilla sessa Denice



Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har planer för helgen...de kommer få det bra hos mig i helgen!

Vi ska vara med "pappa Henke" och äta tacos och ha det jättetrevligt!

2011-01-23 @ 21:27:52
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/
Postat av: maria

usch lider med dig och vet hur det är, min äldsta sons pappa.. fast det är på ett annat sätt. men det gör ont i hjärtat. man mår så dåligt för sina barns skull...



förstår inte tjejen som skaffar barn med en kille som inte verkar kunna ta hand om dom han redan har..

jag förstår inte hur han kan välja bort barnen på det sättet

och fattar inte heller hur hon kan låta hans barn komma i skymmundan. det känns hårt att säga det men hoppas hon får uppleva samma så hon får känna hur det känns. men för barnets skull som ska komma (för det är ju oskyldigt) så hoppas jag int edet..



JÄVLIGT ÄR DET: SJUKT!

2011-01-23 @ 21:31:45
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0