Tisdag!

Idag är det tisdag.
Och min feber har äntligen gett sig.
Men är genomförkyld och förkylningen har satt sig på både smaklökana och luktsinnet.
Ingenting smakar eller luktar något.

Är väl positivt på vissa sätt, för jag äter inget för det smakar ju ingenting.

Nog om det.
Älsklingen är i garaget och fixar det sista med den nya bilen.
Och Rasmus är precis hemkommen från en kompis.

På måndag börjar skolan för Rasmus igen
och min lilla skrållan har fått dagis från tisdag :)
Hon tycker det ska bli så kul.
Hon Tjatar om det hela tiden min lilla skrutta :)

Fast det kan man ju förstå att det blir tråkigt att gå hemma med mamma, när rasmus är i skolan och leker med kompisar.

Och på måndag börjar ju älsklingen skolan med.
Så det blir bara jag och Stephanie hemma om dagarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0