Torsdag

Torsdag och jag har barnen hemma idag med.
Rasmus mår mycket bättre idag.
Tror bara det vart för mycket med utflykten så han fick feber för det.

Idag ska vi försöka oss på att städa lite jag och barnen.
Barnen ska få städa deras rum ialf, medans jag tar resten.

Älsklingen väckte mig i morse men jag orkade inte gå upp.
Synd för Stephanie väckte mig strax efter att älsklingen åkt ändå!
Önskar jag kunde ha gått upp och tillbringat lite tid med honom innan han åkte.

Känns som en evighet tills han kommer hem.
Men just därför ska man håkka på att städa och så, så kke tiden går lite fortare.

NU ska jag ta mig min andra kopp kaffe och mysa lite med mina charmtroll innan
städningen påbörjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0