Vinterkräksjukan!

Nu har vi legat hemma hela veckan med vinterkräksjukan.

Rasmus började i söndags kväll/natt.
Och se på onsdagen skulle det bli dagis och skola.
Men nej då började Denice att kräkas på kvällen.
Och jag morgonen därefter.

Denice kräktes även igår kväll.
Så det blir nog en hel vecka hemma med alla barnen.
Vågar ju inte skicka iväg dom ifall att man smittar någon annan av barnen i skolan.

Får se om älsklingen och Stephanie klarar sig.

Hoppas bara inte Rasmus missat allt för mycket i skolan.

Bara för att vi flyttar in till stan så åker vi på allt möjligt.
Fattar inte.
Ute på landet var det aldrig några problem med sjukdommar.


Lilla nican ligger med feber här i soffan och bara glor.
Hoppas hon blir någorlunda frisk innan helgen så att sussie kan ha dom.
Om jag nu inte har dom hemma.

Så inte sussie med blir sjuk eller att dom går och smittar ner Maria med barn eller
Morbror Henrik.

Hoppas ni andra klarat er från denna hemska smitta!

Vänner som ovänner.
Inget jag önskar någon.

Just det på tal om ovänner!
Så vill jag bara säga dig att du kan glömma att mina barn är något man
bara kan skita i!

Bara för att DU inte accepterar dom .

PGA dig så kommer dom antagligen förlora en som ialf Rasmus håller riktigt kär!
Inte moget utav en som själv inte skulle vilja bli behandlad så i den sits du sitter i nu.

Mina barn betyder allt för mig. Och det kommer din med göra en vacker dag!
SKulle du vilja att det här hände dig då?
Få sitta och ta hand om ett litet ledset barn pga det?
Skulle inte tro så!

Tänk på saken!
och försök sätta dig in i den situationen.
Och om du har hjärta att göra så här mot två små barn.






Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas de är friska till helgen...vill verkligen ha dom hos mig!

Men vill inte bli sjuk heller så de får gärna vara friska :p

Den där andra människan är bara att skita i! Tror inte det kommer hålla så länge mellan dom ändå...brukar ju inte göra det ;)

Men bara hoppas HAN lär sig nåt och inte stöter bort dom så för en bruds skull

2011-01-27 @ 12:27:32
URL: http://mybeautifulangels.blogg.se/
Postat av: maria

hoppas verkligen att hon inser hur urbota dum hon är.



hoppas ni kryar på er hela familjen och att dom som klarat sig än så länge gör det resten av tiden med.



tyvärr är jag så feg att jag säger nej i helgen, men hoppas på att vi kan göra det någon annan helg igen, jonathan har feber med, vet inte om det är magsjuka han ser ut som nican nu "tom" i blicken och sitter i soffan

2011-01-27 @ 16:56:56
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: maria

måste se er soffa först hehe vissa är sjukt jobbiga att göra om ;)

denna var simpel, men i såna fall skulle vi kunna ta en helg när jag bara har Lukas så kommer jag o Sussie och Lukas över, så tar jag emd symaskin om du inte har en så gör jag det på plats, svårt att göra det utan att se soffan samtidigt och "testa" innan man syr ihop på riktigt osv =)

2011-01-27 @ 21:19:39
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0