Ledigt!

Nu är jag ledig tills på onsdag!
Och helgen är barnledig förutom den minsta då!

Gubben är med ledig :)
så det ska bli en härlig helg det här :)

Ska rensa föråd och byta lite rum och så!
Men det kan var rätt kul det med :D

Å så ska jag klippa mig med
Min stora syster kommer hit med sina pojkar och klipper mig .

Bra med syskon som kan sånt tycker jag:)

Det blir inte så dyt´rt och kan lägga pengarna på något annat!

nästa helg blir det gränna och visingsö med alla barn mamma och syster sussie.


Ikväll ska vi åka till mantorp och handla lite jag och mamma,
och även hämta hem sussie.

Älsklingen är nu på jobbet och mamma är hos mormor, barnen är ute och lillan sover.
Ska dricka lite kaffe och njuta av lugnet en stund :D

Ha det bäst kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0