Nu börjar det!

Nu börjar mina jobbar veckor på riktigt.
Visst nästa vecka jobbar jag bara en dag men det är nu det tar fart ordentligt.

Ska bli skönt att få komma iväg och jobba så pass mycket som jag ska men samtidigt är
det så långa pass.

Jobbar ju bara 12 timmars pass nu i sommar.
Så det kommer kännas i kroppen när veckan är slut!

Denna vecka jobbar jag imorgon 7,30-19,30
lördag och söndag 10-22 båda dagarna.

Och på söndag kommer mamma :)

Men det som är lite tråkigt är att jag jobbar ju imorgon och leffan är ledig sen jobbar han
torsdag och fredag, och jag lördag söndag.

Hmm Sen drar hans arbetsveckor igång ordentligt nästa vecka.

Hmm kommer inte se varken honom eller barnen mycket i sommar, men det är ju ett måste att jobba sommarn när man inte har fsat jobb.

men blir lite roligare efter sommaren sen när vi har pengar att hitta på något med barnen för ;)

Åka till Ullared ska jag göra ialf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0