Tvättdag

Idag är det tvättdag!
Jag bara kände att jag var tvungen att tvätta sängkläderna.

Skönt att man har egen maskin hemma då, så man slipper sätta upp sig på en tid.

Ingen vänte tid här hemma :D

Gubben är och jobbar och de stora barnen är ute, lillan sover.

Imorgon och fredag är det jobb för mig.

Sen jobbas det heltid två veckor framöver.

Längtar tills oktober då jag ska ta mig till ullared :D

Så hoppas tiden går fort, även om jag inte vill att sommaren ska ta slut.

Snart börjar ju skola och allt sånt för barnen igen.

Så då går tiden väldigt fort ibland.
Men bara för att jag vill att tiden ska gå så går det väl jätte LÅNGSAMT!

Hoppas ni får en härlig onsdag där ute.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0