Helgen!

I torsdags var vi på 90 års kalas.
Var trevligt men lite långtråkigt.

I fredags så var det en liten slapp dag :)

Lördagen åkte vi hem till pappa och firade Sussie som fyllde 30 för en månad sen.

Men hon har ju legat på sjukhus och så så vi firade henne nu.

Shoppde skor åt barnen i lördags med.
Var sitt par åt Rasmus , Denice och Stephanie.
Var ute efter skor åt mig men som vanligt hittade jag inte något så vart var sitt åt barnen.

Tre par skor för 198:- inte dyrt det inte :)

Har fått världens vagel i vänster ögat.
Har haft den i tre dagar nu.
Ser för jävlig ut, Hoppas att den försvinner snart.Ska sätta gubben på att försöka klämma den senare sen.

Så jag slipper skrämma alla barn på dagis och så imorgon.

Idag blir det att städa så att lägenheten är ren i veckan.
Så jag slipper ta det själv när gubben är i skolan.

Hoppas ni får en bra fortsatt vecka.
Kramen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för att jag fick bo hos er efter min sjukhusvistelse...skulle inte klarat mig själv! <3

Och tack för ett jättetrevligt kalas :D

Jag är SUPERNÖJD med både kalas och presenter!

Kram

2011-06-06 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0