Mycket att göra!

Söndag igen och det är mycket att göra.

Tvättar inför våran minisemester som vi åker på på tisdag :)
KOmmer hem söndag igen, eftersom att jag börjar jobba på måndag.

Måste packa när tvätten är klar, för det hinns ju inte med imorgon och defenitivt inte på tisdag.
Då ska ju det sista packas då som katter tandborstar och lite så.
Men hinner inte packa allt på tisdag.
Så idag i det här tråkiga regnvädret är ju en perfekt dag :)

Igår klarade min älskling sitt CE kort :)
Är så stolt över honom.
Så förhoppningsvis är det lite lättare för honom att få jobb nu med :D

Jag var i Norrköping och shoppade lite igår.
Hittade lite ialf :)

New yourker är en väldigt bra affär måste jag säga!

Imorgon ska jag till tandläkaren Inget kul men ett måste.
Måste fixaen tand som är trasig så ska se vad det kan gå på.
Kommer väl kosta massor men det är ju en smäll man får ta

Kramen

Kommentarer
Postat av: Linn

vi måste åka till New Yorker när vi är i kalmar :D

2011-06-19 @ 15:47:36
URL: http://liiiiinn.devote.se
Postat av: Maria

Haha han försökte inte ens säga emot! Han har nog inget val med mig som är kameranörd ;)

2011-06-19 @ 21:47:23
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0