Fredag

Fredag idag :)
HELG!!!!

Inte för att jag har så mycket att göra i helgen då min man ska åka till garaget och fixa det sista på bilen, barnen är hos sin far. Så det blir bara jag och Stephanie hemma i helgen igen.

Har lagt ut våran studsmatta på blocket och lite annat på tradera idag!
Måste bli av med en massa skit här ifrån.

Ska göra mig av med det mesta :)

Ingen som är intresserad av lite kryddor?
Någon som har lust att komma och smaka och lukta.
Månadens erbjudandenär kanon.
BBQ paket och dill & gräslök krydda :)
Kanon att ha i dipper och på potatisen.

Hör av er om det är av intresse :)

Sitter nu och inväntar barnen som ska komma hem och äta innan det bär av med dom till pappan.

Och så kommer snart gubben hem.
Hoppas ni får en trevlig helg allesammans
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0