Ny vecka!

Ny vecka nya möjligheter.
Väntar på samtalet jag skulle fått för en vecka sen.
Vilket säkert inte kommer komma nu då!
Men man kan ju alltid hoppas.

De lovade ju att ringa så jag hoppas ju att dom gör det med.

Rasmus är i skolan och älsklingen med, Denice har precis vaknat så jag ska väl ta fram snabeldraken en snabbis.
Ska försöka att torka golven med sen.
Men det blir i så fall när Stephanie sover.

Helgen har inte varit rolig.
Satt själv hemma med Stephanie hela lördagen för att gubben var i garaget och fixade bilen.
Var ju tvungen att bli gjort men så tråkigt.
När man äntligen är lite barnlediga ialf!

På onsdag är det jobb och fredag är det Stephanies första dag på dagis. Inskolning alltså!

Får vi se hur det kommer att gå sen när man ska lämna henne första gången nästa vecka.

Hoppas ni får en bra dag i solen det ska jag försöka njuta av när jag städat och hämtat Rasmus i skolan sen .
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag ska höra på jobbet, inte hört nåt..

2011-05-09 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0