Så trist!

Betalat räkningar idag!
Inget kul att ha massor med pengar på kontona och se dom bara flyga iväg.
Denna månad var ju en sån månad som allt kommer på en gång.
Inte skoj.

Men men så är väl livet!

Rasmus är hemma från skolan idag så det blev ju ingen inskolning för Stephanie.

Men imorron så ska vi gå igen.

Nu när hon äntligen kommit in i det så ska ju självklart nästa person bli sjuk.

Men jag vet ialf att jag måste iväg och handla när Leffan kommit hem från skolan.

Finns typ inget hemma längre.

Men jag har bestämt mig för att börja veckohandla mat.

Annars gör man av med pengar på annat håll.
Och det tycker inte jag om när man sitter där sen och inte har ett öre kvar de sista eller sista veckan.

SKa göra en budget som ska hållas.
Inte bara denna månad utan hela tiden.
Och se till att det finns lite pengar undanstoppade som man får ha i nödfall.

Till Tex kläder eller dylikt.

Nog talat om det här.
Man blir bara nedstämd.
Hoppas ni alla får en bra dag där ute.
Kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0