Sjuk!

Ligger hemma och är sjuk!
Har lite feber.
Så det blev ingen inskolning med Stephanie idag, och Denice fick med vara hemma.
Orkade inte gå och lämna för att sen gå och hämta också när jag var sjuk.

Sitter och funderar på hur jag ska göra om här hemma.
Vill möblera om och byta ut lite saker.
Vill ha en ny soffa och gardiner och lite så.

Men allt är ju så dyrt så det har jag ju inte råd med.

Väntar in min lilla Rasmus som snart kommer hem från skolan, förhoppningsvis ialf.

Ska försöka sova när Rasmus väl kommit hem.

Om nu han kan vara så tyst så att han inte väcker henne.
Mina barn har en förmåga att skrika så fort dom kommer inanför dörren så dom väcker henne varje gång.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0