Vad ska man göra?

Fredag och vi ligger hemma och är sjuka eller jag är!
Hoppas det gått över tills imorrn så jag kan gå ut som planerat!

Känner att livet inte är som man vill just nu..
Lite tjafs och så..

Vill bara få ett slut på det.
Och börja leva och må bra igen.
Känns lite som jag kommit in i en deppression.

Inget duger eller är bra.
Jag känner för att börja lipa för minsta lilla grej.
Så vill jag inte vara.

Vill inte bli en sur liten lipsill som bara  sitter här hemma och tycker synd om sig själv!

Laga lite mat till mina sessor strax, sedan ska de stora barnen hem till pappa.
Ja när min lilla prins kommit hem såklart.

Ha en trevlig helg alla
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0