Helt slut!

Jag är helt slut i kroppen!
Hela helgen har jag burit på stephanie som vart dålig.
Legat med feber och vart allmänt klängig!

Hon vägrade sitta ligga eller något själv. Skulle bara vara i mammas famn.
Och det känns i kroppen kan jag lova.

Men idag känner jag mig hängig och väldigt seg!
Är genomförkyld. Hostar och fryser!
Känner ett lätt förkylnings tryck över bröstet när jag anstränger mig!

Har inte tagit tempen men orkar ärligt inte.
Vill inte vara sjuk.
Men barnen är i skola och på dagis så ska väl passa på att ta igen mig lite innan jag ska hämta hem dom.
Ha en underbar dag. Och titta skönheten jag beställde igår ;)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Snygg den var :)

Får se om vi kan träna i morron då men hoppas på det för det skulle behövas känner jag! :)



Krya på dig!

Kramar!

2011-11-08 @ 13:14:32
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0