Ledig :D

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Är ledig hela nästa vecka ialf från det jobbet.
Ska till ett annat eventuellt jobb på tisdag.
Som min kära arbetskamrat fixade åt mig :)
Bra med sånna arbetskamrater :)

Som tänker på de stackars timisarna.

Jobb är ju alltid välkommet så pengar rullar in på kontona varje månad.

Känt mig väldigt vissen idag!
Ha knappt rört mig ur soffan!
Vart yr och illamående.
Men känns lite bättre nu.
Får hoppas det bara var tillfället.
Idag ska väl antagligen barnen till deras far.
Om han behagar ringa och säger att han vill ha barnen.
Är ju så roligt förstår ni att jag har inget nummer till honom!
Och han vägrar ge ut det till mig.
Så jag måste vänta på att han hör av sig och säger att barnen kan komma eller inte.

Tycker inte det ska behöva vara så!
Men så är fallet här..
Men blir lite handling i eftermiddag med när min älskade man kommer hem.

Ha en trevlig helg ska jag ha. Ska få vinterljus i morgon.

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0