Allt på en vecka!

Träning på morgonen! Var riktigt skönt. På fredag ska jag och min älskade man gå på gymet för första gången ihop!

Kan bli lite intressant :D

Sen hem en snabbis för lite mat. Vidare mot kirurgen på möte. Och hem och hämta barn!

Imorgon är det plugg på förmiddagen, sen kvälls jobb!
Fredag morgon jobb.
Lördag heldags jobb ett väldigt jobbigt pass 7-22 hur ska jag orka? Utan rast!!!

Söndag är det alpnaering release träff.
Måndag morgon upp och jobba igen 7-16. Kommer inte hinna med något med familjen. Men tisdag då ni då ska min lilla få vara på dagis till 2 så jag kan plugga sen ska jag gosa gärnet med mina små änglar. Och min älskade man!

Hoppas eran vecka blir mindre stressiga.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att ha mycket att göra ju ;)

Det är la skönt att ha kommit igång med träningen igen..? :p

Jag tycker det är skitbra! För då har jag nån att träna med när Jennie har pojken ;)

2012-02-15 @ 20:29:50
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0