Jobba jobba! Money money!

Mycket jobb denna vecka.
Men är bra blir mycket pengar nästa månad. Har väl jobbat nästan en halvtid på en vecka känns det som.

Men vad gör man inte.
Pengarna behövs så man kan betala sina räkningar och ha lite skoj inbland.

Den 9 mars åker vi till Tyskland jag och min älskade man.
Längtar!

Har aldrig rest iväg riktigt så själv med min älskling.

Lisseberg och Kalmar men det räknas ju inte.
Imorgon kommer min kära mor hit också.

SNART kommer min käresta Emmie med. Inte långt kvar.
Eller samma helg vi åker till Tyskland men ändå. Hon kommer ju den 10 när vi kommer hem :)

Ska bli lite skojsigt ryker jag :)

Ha en bra kväll

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0