Onsdag!

Onsdag idag. Och jag sitter hemma och pluggar.

Lillan går på dagis till 15 och de stora på fritis till 16.
Barnen ville vara längre bara för att det var gympa på fritis idag på eftermiddagen.

Imorgon är det jobb 7-17 som gäller.
Bra att man har en snäll syster som åker hit och hämtar hem barnen från dagis och fritis så dom slipper vara hela dagen.
Jag är ju inte hemma förens kvart i 6 på kvällen och leffan har jour så vet ju aldrig när han kommer hem eller måste ge sig ut igen!

SÅ alltid bra att ha en snäll syster i närheten.

I helgen kommer mamma och bror.
Får se vad som hittas på i helgen.
Funderade på att gå ut och äta.
Men det är ju sånt man får se om det hinns med.

Kallt attans är det här hemma.
vet inte vad det är fr fel.
Våra element stängs av på dagarna och sätts på på kvällen igen.
Vet inte varför det är så!
Någon mer som har det så? och kke kan förklara för mig varför!!



Kommentarer
Postat av: Sussie

Visst är jag bra att ha ibland ;)

Var ska ni äta då..? Jag/vi kanske med vill följa med :p

Kraaaam!

2012-02-08 @ 18:37:22
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0