Snorigt!

Väldigt snorigt nu på morgonen!
Blir att skicka in lite uppgifter till skolan idag.

Imorgon jobb 7-16 .
Och torsdag lite gym tänkte jag :)
Kunde ju inte på hela förra veckan.
Då jag jobbade så mycket..

Snart dax att skicka iväg de stora till skolan!
Vid nio ska lillskiten till dagis.

Kände inte för att gå upp i morse när älsklingen kom in och väckte mig.

Ville bara att han skulle lägga sig i sängen igen. Och låtsas som att det var helg.

Ville inte att han skulle åka till jobbet idag.

Och vill inte att barnen ska gå iväg till skolan.
Vill bara ha min familj hemma idag.

Men gubben är på jobbet och barnen ska snar iväg.
En vanlig tisdag är det idag :(

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0