Redan 8 år sen!

Det är redan 8 år sen idag min lilla prins kom till världen!

Vart tog åren vägen?
Han vart så glad i morse när vi väckte honom!
Han fick bara två presenter.
Men det var en dyr!

Han fick en trolleri låda och ett Wii med Mario kart till.
Det var vad han verkligen hade önskat sig.
Så det fick bli så!

Snart är det dags att lämna lillan på dagis. Och sen iväg och träna lite.
Ska bli skönt att komma igång med träningen igen.

Behövs efter jul och nyåret kan jag säga ;)

Hemma sen så har jag lovat att försöka koppla in Wii åt Rasmus tills han slutar skolan och jag hämtar dom på fritis.

Får se om Rasmus får något samtal från sin så kallade far idag.
Har har ju som vanligt bytt nummer så varken jag eller Rasmus får tag på honom.
Men lika bra det.
Dom kommer inte åk dit något
mer så länge inte jag får tag på den där karln!

Ha en kanon dag det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååh lilla prinsen!

I morron får han paket av mig med ;)

Ringer snart och grattar honom! :)

2012-01-11 @ 18:04:55
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0